Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 16 mars 2011

Tiden är med mig...........

Tänk vad vardagen är en kamp med tiden egentligen!
Barnen och jag pratade om data eller Sms-språk idag och alla förkortningar som en gammal "relik" hi, hi som jag inte riktigt förstår????


Bara för att vi lever i  en bråttomtid där vi inte ens tar oss tid att skriva ut hela ord när vi bokstavs-konverserar med varandra..............?

Men låt inte tiden bli en evig kamp om måsten utan låt tiden bli en evig kamp om att leva livet i precis den takt som just du trivs med! 


Appropå tid........nu är det visst dags att hämta barn från träning!


1 kommentar:

Unknown sa...

Heeeej,va kul att du hitta min blogg..:)) Å tack för din åsikt,man får ju inte göra nåt i det här landet snart,så därav gåva..:)) Men av alla bloggar jag kollar runt på så är det bara en som fått en varning,lite konstigt de å..:)Önskar dig en bra dag och välkommen tillbaka till mig..Kram!!

P.s Du har ju oxå en väldigt fin blogg