Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 18 mars 2011

Snuvad på konfekten.................

Är det möjligtvis det här som kallas "Snuvad på konfekten"?

Jag och vår Lillen går här hemma i solen och drörmmer om att ta fram våra cyklar. Vi pratar sopa gator och bara köra ut och njuta - men vad händer liksom??????????
Överaskande snö-kaos, massor av vitt som bara seglar ner däruppifrån och fullkomligt dränker våra cykeldrömmar! Ja, så kan det bli! Men vi ger minsann inte upp utan håller våra drömmar vid liv (vi får väl gå ut i förrådet och kika lite på våra vrål-åk och nöja oss med det en stund till!)


Ska rama in de gulliga Mailegisarna!

Men min kära kollega lovade strålande sol i morgon och hon ljuger aldrig!

Nu ska vi inleda vår mysiga fredagkväll "Tillsammans Hemma"!


1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Jag kände samma sak i fredags när jag vaknade. Men det försvann snabbt och nu är det på rätt väg igen. Våren är här! :)

Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram Sofia