Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 9 mars 2011

Min nya fritids-kompis................

är en fin symaskin......................
Har beställt en ny symaskin, den väntar på mig hos paketombudet och vi ska
"träffas". . . . i morgon - maskinen och jag ♥. Attans bara att vi har möte på jobbet
på kvällen, så jag får vänta ända tills fredag eftermiddag med att sy!


Fyndade den på lagerutförsäljning på Onoff, en svart så den passar bra in i vårt arbetsrum. Inte så himla viktigt kanske, men väldigt kul ändå!
Jag blev så ledsen när min gama, gamla trotjänare till maskin tröttnade på att arbeta.

Men nu ska det köras här hemma igen!


Köpte några hyacinter, känns lite konstigt att köpa dem nu? Jag har alltid tyckt att hyacinter hör julen till, men man kan väl ändra sig!!!


1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Visst är det skönt att ha en pysselhörna/arbetsrum?
Gott att slippa plocka bort allt emellan. Min hörna är inte riktigt klar än så fler bilder kommer men det dröjer nog lite.... Skönt att den i alla fall är såpass klar att den går att använda! :)

Ha en fin dag.

Kram Åse