Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 16 september 2013

Vår nya tomt växer sakta men säkert ...............

fram.
Plötsligt kändes det bättre när det började hända lite saker ute på tomten. Jag var lätt förtvivlad för ett tag sedan när all mark runt huset var en ända stor leråker med byggmaterial.
 
Nu är däcket klart, marksten runt huset och gräset är utrullat. vi börjar kunna se hur det kommer bli så småningom.

Det är en del jobb kvar att göra och vi har fått tänka ut lite nya lösningar på vägen.
Herr Loo konstaterar att frun många gånger är en riktig "velis".
Vet inte vad min velande sida kommer ifrån för den har inte varit där så mycket tidigare. Men det kanske handlar om att jag lärt mig att det blir vissa konsekvenser av fattade felbeslut? Vet inte, kan ju möjligtvis vara min ålder också eller ska vi säga livserfarenhet ...........
Nu ska jag gå och tona mitt hår för där syns också min livserfarenhet.......! (:

Inga kommentarer: