Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 20 september 2013

Tripp Trapp och lilla Trull .................

Några nya små underbart söta vänner har fått flytta hem till oss.


 
Jag hittade dem på Hemtex,  de bara satt där på hyllan och vädjade att få flytta hem till familjen Loo?
 
Ni vet gulligt, vitt och lättplacerat! Åh, vem kan motstå det?
 
Idag har jag spenderat dagen tillsammans med en grupp personer från olika kommuner som går ett introduktionsprogram där de får kika in lite i chefens arbete för att så småningom själva kanske kliva in i chefsrollen.
Jag var med som en programpunkt där jag blev intervjuad av en personalchef om min roll.
Jättespännande för jag trivs ju så himlans bra med mitt jobb och det är roligt att inspirera andra till att våga ta ett kliv i sin yrkeskarriär.
 
Supergod lunch på värdshuset fick vi också.
Nu är det dags att njuta fredag i soffan och jag hoppas ni andra också njuter fredag!
 

3 kommentarer:

Hanna sa...

söta

Det Vita Drömhuset sa...

Men så söta! Hemtex briljerar ibland! :)

Och så fint det blir i trädgården! Spännande att se slutresultatet sen. :)

Tack för din kommentar inne hos mig, alltid lika tänkvärd och omtänksam! :)

Kram Åse

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilka söta filurer och ja man skulle verkligen behöva ta ett kliv i yrkeslivet.....stampar lite frenetiskt på samma ställen tycker jag ;) Angående bubbelkaret så ryker för ingen använder det eller väldigt väldigt sällan iaf, barnen gillade det när de var yngre fram till tonåren ungefär och så är det är så jobbigt att fylla det - det tar tid (dåligt tryck men det skulle vi säkert kunnat fixa) och när man har fyllt det finns det inget varmvatten kvar (iof vårt eget problem nu har vi extra varmvattenberedare och fri tillgång på varmvatten) plus att bubbelsystemet krånglade titt som tätt och så tycker jag att det är fult......ha ha hur positivt lät inte det här hoppas ni vågar skaffa ett ändå för det är säkert massor som är nöjda med det ;) Vi hade vanligt badkar innan vi flyttade till hus och då badade jag varje dag - vill tillbaka till den kvällsrutinen ;)


Kram Ullis