Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 1 januari 2013

Välkommen till det nya året....................

Vi har haft en riktig skön-dag.....................
Sovit superlänge, ätit god frukost och gått en lång, lång promenad.
Kan det bli bättre den sista lediga dagen innan det är dags att koppla på den stackars vilande hjärnan på lite jobb igen.

Roade mig med att äntligen göra en ny header till bloggen. Blev ganska nöjd och tycker den speglar Loo ganska mycket med Tillsammans muggen, sygrejer och flera hjärtan. För hjärtan är nog den bästa symbol jag vet!

I natt ringde vi till Storasyster som var på väg till Big Ben för att uppleva fyrverkerier i London. Gissa om hon var lycklig!
Resten av Fam. Loo firade här hemma, med fint dukat bord, en god middag, lite film och som avslutning fyrverkerier i trädgården. Inte fy skam det heller.........

Inga kommentarer: