Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 27 januari 2013

Min fina underbara blå kofta ...........♥ ♥ ♥

Hoppsansa - en veckar har gått och jag har absolut inte hunnit med bloggen.

Jobbet och barnens aktiviteter tar en hel del tid, men jag tänker så här.
-Att så länge jag har möjlighet att välja vad jag ska göra av min tid så trivs jag och mår bra!
Jag vill gärna visa er min jättefina kofta som jag jagade landet runt efter. Så jättesnygg till ett par smala jeans och med den randiga tunikan under.
Den är från Rabalder som har både webbshop och fysiska affärer runt i hela Sverige.
Just nu har de slutrea, men jag ser fram emot vårkollektionen som kommer snart!

Jag har verkligen fastnat för deras kläder, lite dyra kan jag tycka ibland. Men alla plagg jag köpt har varit av god kvalitet och hållt både färg och form.
Ska jag ens fundera på hur många jag är uppe i? Nääää, det ska jag nog inte nä!
Den randiga tunikan kommer också från samma affär.

Snart ska jag krama om Herr Loo och Lillen som kommer hem från Judoläger. Vi har haft tjej-helg här hemma. Men snart samlas vi igen och det känns fantastiskt!

2 kommentarer:

Hanna sa...

fin.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Supersnygg kofta,den ser så skön ut....:))

Ha en härlig Måndag...
Kraaaam fina du!!