Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 3 maj 2012

Svåra klädval ............

Den här årstiden är fantastisk och jag är en riktigt vår-älskare ♥♥♥
Men jösses, vad ska man ha på sig?
För det första så är det ganska kallt när man kliver in i bilen på morgonkvisten och när man stiger ut efter lunch så slår värmen mot oss. Jättemysigt, men valet står liksom mellan att sitta och huttra i bilen på väg till jobbet på morgonen eller få en klimateriechock på eftermiddagen ? ? ?

Jaa, jag vet det där med lager på lager som funkar alla årstider i vårt "vädermystiska" land. Men jag satsar nog mina klädval på den varmare eftermiddagen!

Måste bara fylla på min garderob lite - inte för att jag kanske behöver utan mer för att jag ska lättare att välja................... - eller nåt !

Nu bär det iväg till jobbet - ska bara byta kläder först ....................

Inga kommentarer: