Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 22 maj 2012

Om att återanvända.....................


Såg en underbar ide i en tidning - att plantera i gamla skor. Gillar verkligen lite "trolska" trädgårdar där det är vackert grönt av mossa och det dyker upp små spännande överaskningar i varje liten vrå.
Vi har inte en sådan trädgård, men man kan ju drömma lite !
Hittade min pappas gamla skidpjäxor, himla fina tycker jag och ett roligt minne av honom.
Min pappa pysslade, eller..... idrottade lite med backhoppning när han var ung. Då var det bruna träskidor och skinnpjäxor som gällde och nu fick de fina pjäxorna lite nytänkande över sig.......... Några små hänglobelior fick bosätta sig i pjäxorna och jag hopaps det ska trivas riktigt bra!



1 kommentar:

Hanna sa...

Mysigt med skorna och så fina dynor.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna