Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 9 oktober 2011

Min säng är kapad...............

Hjälp ! ! ! ! !

Min sköna säng är kapad? En Liten "Maileg-dam" har helt enkelt tagit sig friheten att mysa ner sig i min härliga säng...................

Och just nu är min säng inte en vanlig säng som "Lotta på Bråkmakargatan" brukar säga (men vanlig dag!)
För just nu är min/vår säng den allra underbaraste säng med nya linnepåslakan med extra örgott i linne från H&M Home.  (Länkat)

(Lånad bild från H&M Home.)

Jag har verkligen trånat efter dessa lakan under en lång, lång tid och nu har vi köpt dem och jag kan verkligen rekomendera linnepåslakan för de är så fina, lite lagom skrynkliga och samtidigt mjuka/svala.

Vi är så nöjda både Herr Loo och jag och vi sov himla gott i natt!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Förstår att han ville krypa ner där.
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

Unknown sa...

Det var en liten fräckis som intagit din säng..:)) Lakanen ser ju helt underbara ut,sådär mysiga å sköna...:)
Ha en fortsatt mysig kväll..Å en stooor gonatt kram från mig till dig,goa vän!!

Anonym sa...

jättefina lakan och söt inkräktare...kramis semlan(mys och hemtrevnad)

Det Vita Drömhuset sa...

Hihi söt Maileg dam!
Älskar dom påslakanen, har dom vita men funderar på att köpa dom grå också. :)

Kram Åse