Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 30 oktober 2011

Roligt eller bara nödvändigt......................

De é frågan det.

Om att städa på en söndag? Är det roligt eller är det bara så himla nödvändigt, för efter söndagen så snurrar arbetsveckan igång igen. Hmmm ?


Jag valde i alla fall den snygga rosa golvmoppen, dammtrasor och vår Nilfisk som jag näst intill blir gaaaalen på som sällskap idag. Den sämsta dammsugaren vi någonsin haft. Tror att jag berört ämnet förut, men den fullkomligt faller i bitar? Inte på grund av sin ålder för den är bara barnet, möjligtvis använder vi den lite mer än vissa andra men den kostade tametusan ganska många pengar och då förväntar jag mig att den ska fungera väldigt, väldigt länge.


Så en Varning utfärdas här - köp inte en Nilfisk hushållsdammsugare !!!!
OBS! Ta varningen på fullaste allvar !!!!

Herr Loo bytte däck på min lilla bil idag, så nu kan snön komma för jag är redo! Tack för att jag slipper befatta mig med allt som har med min bil att göra förutom att köra och tanka - du é bäst min man!
Nu ska familjen Loo njuta söndagskväll med tända ljus och lite "True Talent" i vårt nystädade lilla hus puhhh.
Ta hand om er och vi hörs snart igen.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Så bra med vinterdäcken på plats.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Heeeej vännen,härligt med ett nystädat hus å golvmoppen var ju en riktig snygging...;)))
Önskar dig en skön måndag...KRAAAM på re!!