Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 19 april 2011

Tack och lyyyyyyyyyyyycka................

Äntligen ska jag ge mitt stora. strora Tack til Åse med bloggen
Mitt Vita Hem för den fina Awarden som jag fått av henne!
Jag blev så glad för den och vill nu sända den vidare till några bloggerskor som jag följer.



Life is a plate of cupcakes för att texterna ständigt får mig att fundera lite extra kring livshändelser med en stor portion humor och klurighet - Tack Susanne!

Pyssel och Inredning för att du har ett hjärta av guld Anneli känns det som!

Ljuvligt Lantligt för att du skriver med en sådan fantastisk självironi Git och får mig ständigt att skratta framför datorn.

Fembarnsmamman för att du har så gulliga barn Emma och både bild och text känns så genuint äkta med en härlig känsla för familjelivet.



Tack allesammans för att jag får följa er och Snälla Åsa som skickade Awarden till mig. Nu ska vi snart njuta av påsken och kanske lite ledighet.


 










4 kommentarer:

Susanne sa...

Åh tack snälla snälla Du! Vad glad jag blev! TACK!

LjuvligtLantligt sa...

Men oj o hallå! Tack!! Den kommer in imorgon :) Tack igen vännen..(blev lite rörd här) Kraaaaaam Git

Unknown sa...

Ååhhh vad gullig du är,vännen..TACK!!!Det blev en liten klump i magen,ska du veta (en positiv klump)..:)) Skickar en stor kram och en liten puss på kinden..:)!!!

fem barns mamma sa...

Tack söta du:-)
Vad glad jag blir!!!
Känns lite extra speciellt att få en award, någon jag inte känner alls uppskattar och "ser" det jag vill förmedla:-)

Kram Emma