Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 6 december 2010

Helgen är sluuuuut........

Ja, måndag igen och vad säger man?
Känner att jag hunnit med både lite nytta och lite nöje i alla fall. Har äntligen hunnit påbörja mitt lilla syprojekt med bl.a hjärtan. Ska nog få till några granar också.
Tänkte ha hjärtan i granen och planen är att få till en girlang med hjärtan som sitter på ett band som ska hängas upp på de vita garndinerna i matrummet.

 Köpte några lökar, vet inte riktigt vad det blir av dem. Men vita blommor skulle det bli - mycket spännande!


Måste åka och jobba nu och ikväll blir det både arbetsplatsträff med mys och gradering på judon för sonen - mamma och pappa håller tummarna och sitter så klart med på läktaren.

Hej från Loo.

1 kommentar:

Huset vid ån sa...

Hej Loo!
Tusen Tack för din fina kommentar inne hos mig, den värmde verkligen mitt hjärta!
Vad mycket fint du visar på bloggen...

Kul att du ville vara med på min lilla utlottning också....

Julkramar Therese