Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 30 december 2010

Äntligen ved-hämtning.............

Jippie!
Äntligen har vi kunnat hämta hem massa ved!
Vår snälla vedfarbror Alf som vi brukar köpa ved av varje år av blev jättesjuk och vi fick leta upp en ny frisk vedfarbror. Nu har vi fått veta att farbor Alf mår mycket bättre, men han kommer ha en lång konvalecent-tid framför sig - stackars vedfarbrorn Alf.

Till slut efter mycket letande så hittade vi en som sålde ved och som inte hade sin gård alltför långt bort från oss.
Så fort vi kom hem med all ved idag så tände vi en varm och skön brasa och nu är hela huset uppvärmt och det sprakar fint i kamminen.
Urmysigt tycker jag!

Nu ska jag nog göra mig en latte och njuta lite mer.
I morgon är ju dagen/natten då något nytt börjar för oss alla 2011. Många lämnar nyårslöften till sig själva och mitt blir nog att fortsätta njuta av min familj och vårt liv tillsammans!
Ha en riktigt mysig kväll från Loo!

Inga kommentarer: