Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 25 maj 2011

Fint altangolv........................


Trägolvet på vår altan var väldigt ledset, slitet och ganska gråbrudassigt - kanske dags för årets inoljning helt enkelt. Men olja kändes inte kul och varför inte prova något nytt på ett gammalt brädgolv som i alla fall behöver bytas ut så småningom. Kanske till en inglasad uteplats om jag får lov att drömma en liten aning igen???

Jag köpte i alla fall hem Terasslasyr från Beckers i svart färg. Penslade på
(lite ont i knäna.....) och himmel vilket lyft det blev för vår uteplats!



Ända tills golvet var täckt av pollen faktiskt. Gör inget för jag gillar att leka med vatten så det är snart bortspolat, nästan varje dag...........

Men om du också gillar vatten och svart så kan jag verkligen rekomendera lasyren. Både himla snyggt och det ska hålla flera år utan något nytt underhåll - skönt tycker jag!


>Nu ska jag tona håret som också är lite gråbrundassigt just nu. Piffa till mig själv lite sådär mitt i veckan - underbart!



1 kommentar:

Unknown sa...

Va läckert och annorlunda med svart altangolv..:)
Kraaaam vännen och ha en mysig kväll!!