Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 14 februari 2011

Kärleeeeeeeeek..............

Visst ére skönt med måndag..........jag har börjat arbeta igen och jag är så trött och så himla nöjd. Känns fantastiskt kul att träffa alla barnen och mina "braiga" kollegorna. Vi har något alldeles unikt på vår förskola och jag är så stolt över det arbete vi gör varje dag!!!!!
Love till Er Alla!

Idag är en speciell dag - Kärlekens ♥♥♥♥♥!

Finns det någon finare dag egentligen?

Vår familj firar alltid alla hjärtans dag med vaniljglass och gelehjärtan eftersom den här dagen är extra betydelsefull för vår familj och den måste bara firars varje år!


Tack Herr Loo för den fina Rosen ♥♥♥!



Såklart vill jag önska er därute en extra bra dag & kväll också!



1 kommentar:

fem barns mamma sa...

Låter som en härlig tradition:-)
Mysigt att vara tillbaka på en såå bra arbetsplats! (Är för tillfället fl från en lika bra:-))

Kram till dig på Alla Hjärtans Dag!