Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 10 februari 2011

Blocket I Loooooove..................

Titta vad jag fyndade på Blocket. Ett planteringsbord.

Jag behövde verkligen ett nytt och allt bara stämde, det var kärlek till detta
underbara bord på direkten.

Allt var bara så rätt, bordet fanns supernära där vi bor, det var precis den storleken jag ville ha, bordsytorna är av zink och det finns hela fyra lådor att stoppa "pryttlar" i, sist men absolut inte minst - det kostande nästan nada!!!!!
Jo, en sak till faktiskt - det rostar inte heller, bara va!

Åhhhh, jag é såååååååååå glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tralllallla!!!!!


Ja bara ett bord kanske en "värdslig" sak men jag blir lycklig när jag hittar rätt!
Nu väntar jag bara på mina beställda frön och lite bättre värme ute kanske!

Hej från Loo.

1 kommentar:

Mina drömmars hus sa...

Härligt bord.
Å du jag tror att mitt vita skåp och ditt skrivbord är släkt om man tittar på beslagen.
Ha en fin torsdag
AC