Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 10 oktober 2010

Födelse.......

Jag blev upplyst av barnen att jag faktiskt började blogga den 10:onde i 10:onde år 2010.
Det känns ju faktiskt lite speciellt att jag bestämde mig just idag faktiskt!

Söndagen har rusat iväg med lite städning, tvätt men också lite piff. Flyttade in ett nymålat litet slagbord från förrådet och ställde in i vardagsrummet. Bordet var förut brun/svart - drickamålat. Men jag tycker det är mycket snyggare nu när det blivit vitt. Till och med mannen kommenterade att det blivit bättre!
Känns alltid kul med lite förändring, jag får alltid en konstig känsla på hösten och ett starkt behov att att rensa, göra om och förnya. Nu ska jag tänka till vad som blir nästa lilla eller möjligtvis stora projekt här hemma. Ska försöka lägga in lite bilder i bloggen, men tyvärr är usb-kabeln på utflykt! Får se om den hittar hem igen snart........
Hej från Loo!

Inga kommentarer: