Känns ganska okay eftersom jag vet att det bara är tre dagar och sedan väntar fyra dagars ledighet till!
Så här tillbringar vår Lillen sitt lov efter en hel dags skridsko-åkning på Mälaren . Skööönt!
Vi har varit hos våra trevliga grannar och fått gott fika och
en trevlig pratstund på eftermiddagen.
Måste bara visa en liten bild på min bästa "fotokollega" - ja, pippin som jag skrev om och han är lika tålmodig fortfarande!!!!!!
Hoppas inte fåglarna ute är badsugna!
Jag är så himla glad, glad, glad för min nya kamera och även om jag är så långt ifrån proffsig på att fotografera som man kan vara så ser jag i alla fall en väldig skillnad på bilderna redan nu.
Nu ska jag måla lite burkar - i vitt såklart!
Hej från Loo.

